صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Gamescom 2013:عنوان The Fighter Within با لیک شدن یک تریلر از گیم پلی بازی،معرفی شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار عنوان The Fighter Within با لیک شدن یک تریلر از گیم پلی بازی،معرفی شد.عنوان “مبارز درون” که از قابلیت دستگاه Kinect بهره می برد،مختص کنسول Xbox One بوده است که در نهایت علاوه بر انتشار یک تریلر ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای،اطلاعاتی در خصوص بخش های متعدد این عنوان فایتینگ منتشر شده که در ادامه میتوانید این اطلاعات را مطالعه بفرمایید.

اوایل هفته ی گذشته بود که کمپانی فرانسوی Ubisoft اقدام به ثبت یک دامین در خصوص عنوان The Fighter Within کرد و حتی پس از انتشار یک تصویر از محیط داخلی این بازی توسط سایت گوگل،حال به تازگی یک ویدئو ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای در خصوص این عنوان لیک شده که درواقع بیانگر اکثر ویژگی ها و نکات گیم پلی این عنوان فایتینگ که از دستگاه Kinect بهره می برد،می باشد و حال با این اقدام،تعداد عناوینی که در سبک “مبارزه ای” بر روی کنسول Xbox One عرضه خواهند شد،به دو عنوان افزایش یافته است.

پس از لیک شدن یک تریلر از این عنوان مبارزه ای،اطلاعاتی اندک در خصوص این عنوان درحال ساخت منتشر شده که شما در ادامه میتوانید با این اطلاعات همراه شوید:

۱_عنوان The Fighter Within یک بازی مبارزه ای مختص نسل هشتم کنسول خانگی شرکت مایکروسافت بوده که شما را دعوت به مبارزه با دوستان و همراهانتان می کند و این اقدامات با کمک دستگاه Kinect صورت خواهد گرفت که از همان ابتدا به عنوان یک دانش آموخته ی،با سبک و سیاق حرکات این سبک آشنایی لازم را در خصوص بخش مبارزات پیدا خواهید کرد.

۲_با استفاده از سنسور Kinect،میتوانید با اعضای بدن خود،ضرباتی را به حریف وارد کنید.

۳_شما از همان اول بازی،می بایست اقدام به تست دادن در خصوص چگونگی سطح انجام حرکات مبارزه ای بکنید که با استفاده از فن آوری های نوین و نسل بعدی عنوان موردانتظار Fighter Within،انجام این حرکت به صورت واقع گرایانه تری صورت خواهد گرفت.

۴_نسل جدید گرافیک های عنوان های مختص سنسور Kinect،همگی شگفت آور خواهند بود که حتی در عنوان The Fighter Within بازیکنندگان با یک محیط فیزیکی قابل قبول،انیمیشن های بسیار پیشرفته،مبارزاتی منحصر به فرد و رقابتی پرشور و مهیج،مواجه خواهند شد.

“لازم به ذکر است،تریلر این عنوان به زودی بر روی سایت قرار می گیرد”…

[ جمعه 24 مرداد 1393برچسب:,

] [ 10:52 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بهترین بازی های حسگر حرکتی kineckt

                                                     Kinect-for-xbox360-best-games چندی پیش مایکروسافت از کنسول نسل بعدی خود یعنی Xbox One رونمایی کرد و حالا قصد داریم از بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360 تعدادی گلچین کنیم و برترین های آنها را به شما نشان دهیم. این که آیا کینکت موفق بوده یا خیر بحث دیگری است. کینکت در دنیا توانست رکورد سریعترین فروش دستگاه های دیجیتالی را بدست بیاورد اما با این حال پیدا کردن بازی خوب در لیست بازی های آمده برای آن کار ساده ای نیست. گیمرها از این دستگاه حمایت کرده اند اما این سازندگان هستند که نمی دانند که چگونه برای کینکت بازی بسازند.

 

Dance Central 

dc3preview 610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

اگر شما باهوش باشید زمانی که کینکت در سال ۲۰۱۰ عرضه شد حتما یک نسخه از Dance Central را خریداری می کردید. بازی های رقصی دیگر در محیط های مختلف در دسترس هستند Dance Central با لطف وجود بهترین موسیقی و سازگاری با کینکت به عنوان بهترین بازی در این سبک شناخته می شود. این بازی حتی کسانی که از رقصیدن می ترسند نیز تشویق می کند تا از سر جایشان بلند شوند. البته این بازی بدون کینکت نیز قابل بازی است اما با کینکت لذت دیگری دارد.

Gunstringer

gunstringerhero مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Gunstringer  یک بازی کمدی است که از ذهن استدیو Twisted Pixel خارج شده و تجربه ای جالب را به شما می دهد. شخصیت های بازی آقا و خانم Splosion  هستند که مکالمه های خنده دار بین آن ها رد و بدل می شود. البته گیم پلی بازی آن چنان پیچیده نیست. متاسفانه مبارزه با کینکت همان سرخوردگی را به شما می دهد که مبارزه با یک دشمن سر سخت را انجام می دهید.

Child of Eden

coe3.30new610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Child of Eden را می توان جانشین Rez نامید که به شما تجربه ای جدید با استفاده از اعضای بدن را می دهد. با استفاده از دست های خود، با یکی بر روی دشمنان قفل می کنید و با دست دیگر شلیک می کنید که نیاز است تا حواس خود را جمع کنید. بازی را می توانید با کنترل هم انجام دهید اما با کنیکت مزیت بهتری دارد.

Happy Action Theatre and Kinect Party

hat مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Happy Action Theatre  و Kinect Party آن که مخصوص کینکت ساخته شده هر دو محصول استدیو  Double Fine است که دقیقا یک بازی ویدئویی نیست. این دو بیشتر شبیه به فن آوری جدید برای بهره بردن از تمام توانایی های کینکت هستند. محیط های تعاملی و لباس های عجیب غریب  همراه با یک برند طنز از استدیو Double Fine چیزی است که شما بیشتر از این نمی توانید در بازی دیگر ببینید.

Kung-Fu High Impact

kungfu0726 610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

 King-Fu High Impact شما را به دنیایی دو بعدی می برد که در آن هیچ گونه آموزشی از کاراته ندیده اید و کافیست جلوی کینکت لگد بزنید تا شخصیت بازی هم همان کار شما را تکرار کند. کینکت از گیمرها می خواهد تا تصویر خود را قرار دهند و با وارد شدن آن ها در دنیای کمدی بازی، خود کاراته باز این بازی باشند. دنیای مضحک و خنده دار بازی، یکی از بهترین راه حل ها برای جمع شدن دوستان با یکدیگر است.

Sesame Street: Once Upon a Monster

monster1011 610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Sesame Street: Once Upon a Monster  یک عنوان دیگر از استدیو  Double Fine  است که برای کودکان ساخته شده است. دنیای بازی پر شده از محیط ها و مکانهای  رنگارنگ با شخصیت های بامزه است. تعامل در این بازی سادست و هیچ گونه جریمه ای در آن نخواهید شد، چرا که این بازی برای کودکان ساخته شده است.

Wreckateer 

wreckateer610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Wreckateer بدون نقص و عیب نیست و نواوری های خاصی هم ندارد اما دلیلی که باعث شده این بازی سزاوار این باشد که در لیست قرار بگیرد، تجربه لذت بخش آن است. پرتاب سنگ به قلعه مقابل خود، بسیار جالب است و اگر بتوانید از تمام اعضای بدن خود استفاده کنید جذابتر هم می شود. این بازی، نوری برای فعالیت بدنی در بازی های ویدئویی را روشن کرده و به خوبی حس بارگیری و شلیک کردن را به شما می دهد. همه ما آرزو داریم تا باز دوباره به زندگی واقعی بازگردیم.

Fruit Ninja

fnkscreen1 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

Fruit Ninja یک بازی بزرگ موفق در موبایل می باشد. کنترل و قوانین بازی آسان و قابل درک است و مسلما هر کسی این بازی را بر روی موبایل خود نصب کرده است. استفاده از کینکت برای بازی کردن بهترین راه حل نیست ( چرا که صفحه نمایش موبایل برتری محسوسی دارد) اما تجربه ای جدید و جالب را از طریق کینکت به شما می دهد.اگر کسی قصد دارد به شما بخندد کافیست شما در حال بازی کردن Fruit Ninja ببیند.

 Kinect Adventures

kinectadventures113 610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

بسته ای از بازی های مختلف است که به شما نشان می دهد که تکنولوژی جدید چگونه می تواند در انجام بازی ها کمک کند. در این راستا Kinect Adventures این کار را بخوبی انجام داده و تجربه ای عمیق را به شما می دهد و شما خواهید دید که هر چیزی که در بازی ساخته شده، چگونه می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند اما این را توجه داشته باشید که به صورت سرگرم کننده یا Fun ساخته شده است.

دیگر بازی های کینکت

bestkinect 610 مقاله : بهترین بازی های حسگر حرکتی Kinect for Xbox360

اگر تعجب کردید که چرا بازی هایی چون Hulk Hogan’s Main Event, Kinect Nat Geo TV, Top Hand Rodeo Tour, Fable: The Journey, Kinect Star Wars, و Blackwater را نام نبردیم به خاطر این است که استفاده از کینکت در آن ها بسیار وحشتناک است !

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:25 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

kineck rush نقد بازی

در طول حیات حسگر‌های حرکتی عناوین Family Game یا به اصطلاح بازی‌های خانوادگی جزو جدانشدنی این حسگر‌ها بوده و هستند. ماکروسافت که از اهمیت بالای این عناوین خبر دارد از ابتدای معرفی کینکت تا به حال چند عنوان متفاوت همچون  Raving Rabbids و DisneyLand Adventures را برای این حسگر حرکتی عرضه کرده است.

 

نام بازی: Kinect Rush: A Disney-Pixar Adventure
Kinect_Rush_-_A_Disney-Pixar_Adventure_Coverartسازنده: Asobo Studios

ناشر: Microsoft Studios
سبک: Family Game
پلتفرم: Xbox 360

================================================================

ماکروسافت به تازگی و با هزینه و هایپ بسیار بالایی دست به ساخت عنوانی با نام Kinect Rush زده است. این عنوان که از نظر ظاهری شباهت زیادی به دیگر عنوان هم‌سبک خود یعنی DisneyLand Adventures دارد، با این تفاوت که تمرکز KR بر روی چهار انیمیشن محبوب دیزنی و پیکسار یعنی UP، Ratatouille، The Incredibles، The Cars و ToyStory است. در ابتدای کار، بازی شما را اسکن کرده و شخصیتی شبیه به شما را در بازی قرار می‌دهد. اولین مشکل بازی در همین لحظه خودنمایی می‌کند؛ سیستم اسکن بازی به هیچ‌وجه شبیه به نمایش‌های قبل از عرضه نیست و شما را به کلی ناامید خواهد کرد. تنها نکته‌ی مثبت این سیستم اسکن، توانایی تشخیص رنگ پوست و رنگ لباس بوده و در موارد دیگر هم‌چون شبیه‌سازی چهره تا حد بسیاری ضعیف عمل می‌کند.
پس از اسکن کردن خود هنگامی که وارد بازی می‌شوید یکی از نکاتی که جلب توجه می‌کند گرافیک فنی نسبتا ضعیف بازی است. متاسفانه سازندگان تنها به گرافیک هنری بازی و طراحی شخصیت‌ها اهمیت داده‌اند و در طراحی فنی بازی و هم‌چنین طراحی تکسچر‌های محیطی و همین‌طور سیستم نورپردازی تا حد زیادی کم‌کاری شده است. در کنار این ضعف گرافیکی مشکل تکراری شدن موسیقی نیز در چند دقیقه‌ی آغازین به شدت به بازی ضربه می‌زند و سبب می‌شود تا ترجیح‌دهید بازی را بدون صدا بازی کنید! البته حضور برخی صداپیشگان حقیقی شخصیت‌ها باعث می‌شود تا این بخش از ورطه‌ی نابودی دور شود.
اگر از این مشکلات اولیه‌ی بازی بگذریم و تنها به گیم‌پلی بازی نگاه‌کنیم شاهد یک عنوان نسبتا خوب در بین عناوین حسگر‌های حرکتی خواهیم بود. مهم‌ترین علت موفقیت بازی در بخش گیم‌پلی کنترل روان و هم‌چنین مکانیک‌های ساده و کارآمد آن است. برای مثال مکانیک ساده‌ای هم‌چون راه رفتن در عناوین هم‌سبک مثل DisneyLand Adventures طراحی بسیار عجیبی داشته کاربری نسبتا دشواری دارد؛ اما در KR کافی است تا دست‌هایتان را در کنار خود تکان دهید تا شخصیت شما شروع به راه رفتن کند. علاوه بر مکانیزم‌های ساده و کارآمد بازی وجود مینی‌گیم‌های متنوع و جذاب نیز از نکات قوت بازی است. مینی‌گیم‌های بازی با تکیه بر شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌ها و اندکی رنگ‌بندی شاد لحظات شاد و مفرحی را برای بازیبازان، خصوصا خردسالان پدید آورده‌اند.
مینی‌گیم‌های بازی هر کدام به نوعی وام گرفته شده از دیگر عناوین کینکت هم‌چون Kinect Joy Ride هستند؛ اما با این وجود هم‌چنان لذت‌بخش و متنوع هستند. علاوه بر این وجود حالت چندنفره برای بازی سبب می‌شود تا تجربه‌ی مراحل نسبت به گذشته جذاب‌تر شود. البته این بخش نیز مشکلات خاص خود را دارد. برای مثال در بخش‌های پرتحرک هم‌چون قایق‌سواری در قالب انیمیشن UP مشکلاتی مانند عدم تشخیص صحیح حرکات پیش می‌آید که با توجه به مخاطبان بازی که عمدتا خردسالان و خانواده‌ها هستند، این مشکل تا حد بسیار زیادی پررنگ می‌شود. البته وجود قابلیت کنترل صوتی بازی که به بهترین شکل ممکن نیز کار می‌کند، سبب می‌شود تا حد بسیاری از این مشکلات چشم‌پوشی کنیم.
در پایان و با توجه به موارد ذکر‌شده، تجربه‌ی این عنوان نسبتا جذاب را به تمامی کینکت‌داران خصوصا هواداران انیمیشن‌های پیکسار و دیزنی پیش‌نهاد می‌کنم؛ مخصوصا این که بازی در دو دیسک عرضه شده است که دیسک دوم حاوی چند دموی قابل بازی از عناوین مطرح کینکت است.

================================================================
گیم‌پلی: ۷٫۵
گرافیک: ۷٫۰
صداگذاری و موسیقی: ۸٫۰
جذابیت: ۸٫۰
ارزش: ۷٫۶
===================
نکات مثبت: تجربه‌ی بازی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی انیمیشن‌ها، مکانیک‌های ساده وگیرای گیم‌پلی، قابلیت کنترل صوتی دقیق، مینی‌گیم‌های سرگرم کننده، یک عنوان مناسب برای خانواده‌ها و خردسالان.

نکات منفی: موسیقی تکراری، گرافیک فنی ضعیف، بخش اسکن بی‌مصرف!، روند تکراری.

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:22 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

motion sport نقد و بررسی

 

motion sport

 

و اما آخرین بازیی که قصد معرفی آن را داریم بازی نچندان موفق motion sport هست ، البته از نظر گرافیک خیلی بهتر از بازی Kinect Sport هست و بازی های دیگری مانند اسب سواری و فوتبال آمریکایی و اسکی را دارد ولی از نظر دقت حرکات خیلی ضعیف تر از Kinect Sport هست که شاید اصلی ترین ضعف آن در همین باشد.

 

 

 

 

منوی بازی بسیار بد طراحی شده و اصلا هیچ ایده گرافیکی جالبی در آن دیده نمیشود. شما در منوی این بازی میتوانید یکی از بازی های Skiing – Boxing – Soccer – Riding – Hang و Football رو انتخاب کنید و در همه بازی ها میتوانید به صورت آفلاین یا آنلاین مولتی پلیر بازی کنید.

 

 

در کل بازی چندان آش دهن سوزی نیست و اگر میخواهید فقط گرافیک خوبی را با کینکت بازی کنید و یا اگر از بازی Kinect Sport سیر شده اید بازی motion sport انتخاب مناسبیه.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی motion sport

- نوع : ورزشی – شبیه سازی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- قابلیت ۲ نفره همزمان

- قابلیت ۲ نفره تا ۴ نفره به صورت آنلاین و همزمان در ایکس باکس لایو

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۳۶ مگابایت

- شرکت UBISOFT

 

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:21 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

kineck spoert نقد بازی

 

Kinect Sport

 

بهترین و با ارزش ترین بازی برای کینکت همین Kinect Sport هست چرا که سنسور در این بازی بسیار بسیار دقیق کار میکند و بازی های خیلی سرگرم کننده ای دارد. در این بازی میتوانید به انجام ، بولینگ ، فوتبال ، والیبال ، پینگ پنگ یا همان تیبل تنیس ، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک ، دو ، دو با مانع ، پرش و بوکس رو بازی کنید که هر کدام یک جذابیت خاص خودشو داره و بسیار زیبا هستند.

 

 

فوتبال تو این بازی بر خلاف تصوری که اکثرا دارن بسیار خوب و جالب طراحی شده و بستگی به دقت و چابکی شما دارد تا بتوانید برنده شوید. پینگ پنگ هم بسیار خوب و دقیق کار میکند و یه قسمت داره که شما تو هر ۲ تا از دستاتون راکت رو میگیرید و کامپیوتر برای شما توپ ارسال میکنه و شما با زدن اونها میتونید رکورد ثبت کنید.

 

 

 

 

 

همچنین پینگ پونگ رو میتونید به صورت ۲ به ۲ بازی کنید ، یعنی شما با یکی از دوستان و ۲ نفر کامپیوتر که رو به روی شما قرار میگیرند. بولینگ هم خیلی خوب است و میتونید ۴ نفره هم بازی کنید و ۱۰ بار فرصت دارید تا امتیاز کسب کنید و در نهایت یک نفر از ۴ نفر برنده میشود.

 

قسمت دو میدانی هم باز خیلی عالی هست به طوری که ۸ نفر در آن شرکت میکنند و در مسابقات دو ، دو با مانع ، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک و پرش باید شرکت کنید و بسته به امتیازی که در هر دور میگیرید در آخر رتبه داده میشود. به نظر من جالب ترین قسمت همین دو میدانی هست که میتوانید به صورت ۲ نفره و ۴ نفره آنلاین هم بازی کنید.

 

 

همانطور که در بالا گفتم بازی فوتبال خیلی قشنگ کار شده ، در واقع شما باید به یار های خود فقط پاس بدهید و وقتی نزدیک دروازه رسیدید به سمت آن شوت کنید ، اگر دروازبان باشید باید دستتان را به سمت توپ ببرید تا شوت را مهار کنید ، به طور مثال اگر با یک دست توپ را بخواهید بگیرید شناس کمتری دارید.

 

اگر توپ دست شما باشد میتوانید هم با پای راست و هم با پای چپ پاس بدهید و به هر طرف که نشانه بگیرید به همان طرف هم میرود. پیشنهاد میکنم حتما قسمت فوتبال و پنالتی رو امتحان کنید. والیبال هم در حد خوب هست ولی نمیتوان زیاد در آن دخالت کرد ، در واقع فقط کافی است دستتان را به سمت توپ ببرید. ولی بازی بوکس هم بسیار خسته کننده و جالب هست که بهتر است ۲ نفره انجام شود.

 

به نظر من بهترین بازی های Kinect Sport پینگ پونگ ، دو میدانی و فوتبال هست.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی Kinect Sport

- نوع : ورزشی – امتیازی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- قابلیت ۲ نفره همزمان

- قابلیت ۲ نفره تا ۴ نفره به صورت آنلاین و همزمان در ایکس باکس لایو

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۱ مگابایت

- شرکت مایکروسافت

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:19 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Kinect JoyRide نقد بازی

 

Kinect JoyRide  نقد بازی

 

یه بازی متفاوت با بقیه بازی های کینکت و کل بازی هایی که تا به الان برای کنسول ها منتشر شده همین Kinect JoyRide هست. شما در Kinect JoyRide میتوانید ماشین های خودتونو که در قبل دریافت کردید و یا اسپرت کردید رو برونید و با آن مسابقه بدید.

 

این بازی بسیار زیبا و جالب هست و کنترل فرمان اون هم بسیار دقیق هست و به راحتی میتونید ماشین رو به چپ و راست هدایت کنید ، به طور مثال برای نیتروژن زدن باید دست خودتونو به عقب و جلو ببرید و برای حرکات نمایشی باید کاملا به چپ یا راست و یا …. حرکت کنید.

 

 

 

 

در بازی میتونید با ۸ کامپیوتر مسابقه بدید و اگر ۲ نفره بازی کنید صفحه به ۲ قسمت تقسیم میشه و تاثیری بر روی کنترل بازی نمیگزارد و باز هم به خوبی کار میکند. مپ هایی که در این بازی موجود هست زیاد نیست ولی کیفیت خوبی دارند ، همچنین خودتان میتوانید مپ هایی رو طراحی کنید و با دوستان خود در همان مپ ساخته شده توسط خودتان مسابقه دهید و راه های مخفی بزارید که فقط خودتان بلد هستید.

 

تمامی ماشین ها در این بازی تقریبا یک قدرت و سرعتی دارند و به صورت فانتزی ساخته شده اند ، همچنین میتونید اونهارو به دلخواه اسپرت کنید و یا روی اونها برچست بچسبونید ، همچنین میتوانید بعد از اسپرت کردن ماشین ها ، آنها رو به دوستان خود در ایکس باکس لایو نشان دهید.

 

 

در کل بازی خیلی خوبی هست ، گرافیکش هم بد نیست و پیشنهاد میکنیم حتما امتحان کنید همچنین میتونید اون رو به صورت نشسته هم بازی کنید.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی Kinect JoyRide

- نوع : مسابقات ماشین و رانندگی آرکید

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- قابلیت ۲ نفره همزمان

- قابلیت ۲ نفره تا ۸ نفره به صورت آنلاین و همزمان در ایکس باکس لایو

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۲۰۰ کیلوبایت

- شرکت مایکروسافت

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 14:0 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Kinectimals نقد بازی

 

 

 

Kinectimals هم یکی دیگر از بازی های موفق کینکت هست که میشه گفت بیشتر یه بازی سرگرم کننده سطحی و بچگونس ، تو این بازی شما یک حیون رو از بین ۵ نژاد مختلف انتخاب میکنید و برای اون اسم انتخاب میکنید ، بعد یه جونور که شبیه پرنده هست شما را تا انتهای بازی همراه میکند و به شما راهنمایی مراحل را میکند.

 

 

 

 

وقتی که یه حیون رو مثله ببر انتخاب میکنید اول باید یکم اونو قلق لک بدید و بعد اسم رو با صدای خودتان بگویید ، اسم رو چندبار باید تکرار کنید تا به درستی ضبط شود. سپس از این به بعد هر موقعه اسم اونو صدا بزنید به جلوی شما می آید.

 

 

در این بازی هم مینی گیم هایی وجود داره مثله پرتاب اشیاء که اصلا و اصلا خوب کار نمیکنه و بسیار بد کیفیت ساخته شده. قسمت های دیگری مثله هدایت ببر و بازی با ببر هم وجود داره که قسمت های جالبش همیناس.

 

یکی از نکات قوت بازی گرافیک بسیار خوب آن است ، شاید بشه گفت بهترین بازی از نظر گرافیکی برای دستگاه کینکت هست. این بازی توسط مایکروسافت منتشر شده و تا ۱۰۸۰P رو پشتیبانی میکند.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی Kinectimals

- نوع : فکری و سرگرمی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۶ مگابایت

- شرکت مایکروسافت

 

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:59 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Your Shape نقد بازی

 

 

Your Shape

 

بازی بعدی که قصد معرفی آن را داریم your shape هست که شباهت خیلی کمی به بازی داره و بیشتر یک بازی تمام ورزشیه که خبری از امتیاز و اول و دوم شدن نیست. ولی میتوان گفت فعلا جالب ترین بازی کینکت هست که از امکانات زیاد کینکت استفاده کرده است.

 

 

در ابتدا که بازی رو اجرا میکنید بدن شما رو به صورت کاملا ۳ بعدی نمایش میدهد و بعد از گفتن چند نکته وزن و قد شما را به صورت تقریبا حدودی مشخص میکند و بعد از اینکه برای شما پروفایل ساخت یک عکس هم از صورت شما میگیرد و در پروفایل تان قرار میدهد.

 

 

 

 

سپس به محلی میروید که باید چند مکعب را بشکنید که این بازی خیلی جالب است ، شما در وسط صفحه قرار میگیرد و مکعب های سبز رنگی در اطراف شما ظاهر میشود که باید با مشت و پا آنها را بزنید که اگر آروم بزنید فقط آنها پرت میشوند و اگر محکم بزنید آنها میشکنند.

 

 

بعد از آنکه این مرحله را پشت سر گذاشتید به منوی اصلی بازی میروید و در آنجا میتوانید خودتان را سفارشی کنید ، به طور مثال چگونگی نشان دادن شما ، مثلا آیا میخواهید عکس شما را نشان دهد یا فقط مدل ۳ بعدی نمایش داده شود و یا این مدل ۳ بعدی چه رنگی باشد و امثال این تنظیمات برای سفارشی سازی پروفایلتان وجود دارد.

 

 

 

 

 

این بازی یا بهتر بگوییم نرم افزار میتواند به شما یک برنامه ورزشی بدهد و بگویید روزی چند دقیقه و به چه نحو با بازی ورزش کنید که در آخر هر ورزش کالری سوزانده شده را هم نشان میدهد. مقدار کالری سوزانده شده در سمت چپ و بالای صفحه نمایش داده میشود.

 

در کنار این ورزش ها مینی گیم های جالبی هم وجود داره که یکی از آنها همان شکستن مکعب ها بود و دیگر به طور مثال نگه داشتن مکعب ها در بالای سر هست و چندین مینی گیم دیگر….

 

 

این بازی یا همان نرم افزار ورزشی قابلیت ۲ نفره را ندارد ولی میتوان در آن ۴ پروفایل یا بیشتر را درست کرد و مشغول انجام ورزش شد.

 

در کل حتما برای تست هم که شده این برای رو خریداری کنید چرا که امتحان آن کاملا ارزش داره و میتوان از بخشی از قدرت کینکت باخبر شد.

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی your shape

- نوع : ورزشی

- قابلیت ۴ نفره ولی نه همزمان

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۲ مگابایت

- شرکت UBISOFT

 

 

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:58 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

DANCE CENTRAL نقد بازی

 

 

 

بازی بعدی که میخواهیم معرفی کنیم DANCE CENTRAL هست که شباهت زیادی به بازی just dance کنسول wii داره ، در این بازی بیش از ۳۰ تا از آهنگ های گلچین pop و hip-hop و… وجود داره که در مراحل مختلف میتوانید گوش کنید.

 

 

 

 

 

این بازی به هیچ عنوان بدن شما را روی کارکتر بازی نمیبرد و فقظ شما باید یک سری حرکت را انجام دهید و اگر حرکات را به درستی انجام بدید امتیاز کسب میکنید و به آن صورت نیست که شما هر طور که حرکت بزنید در بازی هم همان حرکت زده بشه. در واقع فقط درست و نادرست بودن حرکت رقص برای بازی مهم است.

 

 

بازی دیگه چیز خاصی برای گفتن نداره ولی یکی از عیب های اون منوی بازی هست به طوری که دقیق نمیتوان با آن کار کرد و گاهی اشتباه هم کلیک میشود. همچنین یک بازی دیگر که در سبک رقص است zuma هست که آن هم جالب است و شباهت بیشتر به just dance دارد.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام بازی DANCE CENTRAL

- نوع : رقص و موزیک

- قابلیت ۲ نفره

- قابلیت ۲ نفره از طریق ایکس باکس لایو و آنلاین

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- حجم ذخیره ۳ مگابایت

- شرکت MTV Games

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:56 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Kinect Adventures نقد بازی

 

Kinect Adventures

 

روی تمام پک های کینکت بازی اورجینالی به نام kinect adventures موجود هست که درون اون ۵ بازی کوچک وجود دارد که یکی از قشنگ ترین آنها قایق سواری هست که میتوانید ۲ نفره هم بازی کنید. البته بازی میتونه pal یا J باشه که در حقیقت free هست و روی تمام کنسول ها کار میکنه.

 

 

 

kinect adventures یکی از بازی های پرطرفداری هست که توسط مایکروسافت ساخته شده و تقریبا تمام کسانی که کینکت رو خریدن این بازی رو هم بازی کردن چون این بازی به صورت پیش فرض روی کینکت به فروش میرسد. یکی از نکات جالب این بازی عکس گرفتن در هنگام انجام حرکات هست و زمانی که بازی به پایان میرسد معمولا ۴ الی ۵ عکس رو به شما نشان میدهد که در هنگام گرفتن امتیاز یا پریدن هستید.

 

 

بازی های این بازی معمولا ۲ نفره هست و اگر میخواهید به صورت مسابقه ای با آن بازی کنید باید حدود ۴ مرحله رو پشت سر بزارید و امتیاز کسب کنید و در آخر فرد برنده اعلام میشود.

 

 

بازی های دیگر هم به این صورت هست ، همچنین اگر شما در ابتدا ۱ نفره بازی کردید و به مرحله ۲ رسیدید و دوستتون یا بردارتان جلوی کینکت آمد و خواستید آن هم بازی کند ، کنسول به صورت اتوماتیک آن را وارد بازی میکند و میتوانید ادامه مرحله را با آن بروید و دیگر لازم خارج بشوید و گزینه ۲ نفره رو انتخاب کنید ، در حقیقت کار خیلی ساده شده و کافی است نفر دوم وارد بازی شود و بازی ۲ نفره میشود.

 

همچنین اگر در هنگام بازی از جلوی کینکت بیرون بروید بازی به صورت اتوماتیک روی حالت ایست میره و تا زمانی که جلوی آن نیاین بازی شروع نمیشود.

 

 

مشخصات بازی

 

- نام kinect adventures

- نوع : ورزشی و امتیازی

- قابلیت ۲ نفره

- قابلیت ۲ نفره از طریق ایکس باکس لایو و آنلاین

- تصویر ۱۰۸۰P

- پشتیبانی از Dolby

- موتور گرافیکی UNREAL

- حجم ذخیره ۲ مگابایت

- شرکت مایکروسافت

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:55 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بررسی کینکت

کینکت را میتوان به عنوان یک وسیله جانبی برای کنسول بازی ایکس باکس نام برد که شاید بزرگ ترین وسیله جانبی تاریخ کنسول ها باشد که با ادغام آن با کنسول ایکس باکس به کل روند بازی شما عوض میشود. همانطور که میدانید کینک از حدود ۲ سال پیش با نام پروژه ناتال معرفی شد و حدود ۴ ماهی میشود که آن منتشر شده و در بازار ایران هم بلافاصله به فروش رسید.

 

قیمت های اوایل و حدودی کینکت در ایران حدود ۳۸۰ تومن بود که تا الان به حدود ۲۳۰ تومن رسیده است ، البته قیمت جهانی آن حدود ۱۴۹ دلار هست که قیمت ۳۸۰ در اوایل بسیار غیر منطقی به نظر میرسید.

 

 

 

 

اگر شما در قبل با دستگاه موو یا کنسول wii کار نکرده اید و اولین بار است که کینکت را امتحان میکنید بسیار و بسیار برایتان شگفت انگیز است ولی کسانی که با بازی های موو و ویی بازی کردند به اندازه آنان که موو و wii رو امتحان نکردن کینکت برایشان شگفت انگیز نیست.

 

 

برای استفاده از کینکت به این لوازم احتیاج دارید:

 

- یک عدد کنسول ایکس باکس با آخرین آپدیت

- یک عدد کینکت

- یک بازی مخصوص کینکت که در بالای بازی های مخصوص کینکت آرم کینکت به صورت بنقش مشخص شده است (البته بعضی از بازی ها تا قسمتی از کینکت پشتیبانی میکنند)

- قد حداقل ۱ متر !

- و در نهایت فضای حداقل ۲ متری و ۳ متری برای ۲ نفره

 

 

توحه کنید که خیلی ها پرسیده اند که آیا تلویزیون هم باید با کینکت همخوان باشد که در پاسخ میگوییم تلویزیون هیچ تاثیر فنی روی بازی و کینکت نمی گذارد و با هر مدلی میتوان بازی کرد. همچنین در اوایل بعضی از کسبه ها و خیلی از فروشگاه های داخل ایران کینکت رو بدون بازی و آداپتور به فروش میرسونن که باید توجه داشته باشید کینکت بدون آداپتور مخصوص و کابل USB برای مدل فت کار نمیکند.

 

 

کنسول های ایکس باکس به صورت عادل دارای ۳ درگاه USB هستند که در مدل فت هر ۳ این درگاه ها مانند هم هستند که ۲ عدد آن در جلوی کنسول و یک عدد پست کنسول و بالای اترنت قرار دارد ولی در کنسول های جدید ایکس باکس که اسلیم نام دارد این درگاه USB که در پشت کنسول قرار دارد کمی تفاوت دارد و فقط USB مخصوص کینکت به آن متصل میشود. پس برای آنکه کابل USB کینکت را به کنسول فت متصل کنید باید تبدیل آن را داشته باشید که در پک های کینکت باید وجود داشته باشد.

 

 

اگر شما نه کنسول ایکس باکس را دارید و نه کینکت توصیه میکنیم باندل کنسول ایکس باکس اسلیم به همراه کینکت را خریداری کنید که در این باندل و پک هر ۲ دستگاه موجود هست و به صرفه تر است.

 

بعضی ها میگویند که دستگاه موو شرکت Sony که برای ps3 ساخته است موفق تر است چرا که دارای دکمه های فشاری هست و شما میتونید آنها را لمس کنید ، ولی خب xbox هم میتواند یک دسته کوچک و قابل الحاق با کینکت را منتشر کند که مزایای دستگاه موو را بیفزاید.

 

پس میتوان گفت کینکت پتانسیل بیشتری نسبت به موو دارد و بهتر میتواند رقابت کند ، چرا که خیلی ها از دسته و کنترل بازی ها خوششان نمی آید و به خاطر همین به سمت بازی های رایانه ای نرفته اند و میخواهند خودشان کنترلر بازی شوند که کینکت آن را میسر کرد.

 

 

 

بازی های مخصوص کینکت

 

ما در این قسمت قصد داریم حدود ۷ بازی مخصوص کینکت رو به شما معرفی کنیم که تا الان بهترین بازی های کینکت هستند و همان موقعه انتشار دستگاه کینکت منتشر شده اند. به دلیل آنکنه هنوز مدت زیادی از زمان عرضه کینکت نمیگذرد ، بازی های خیلی خوبی برای آن پیدا نمیشود و شاید بشه گفت فقط ۲ یا ۳ تا از بازی ها بهترین بازی های موجود کینکت هستند.

 

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:54 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه